Je potřeba stále překvapovat

Lidem je nutné se neustále připomínat. Všude v jejich okolí se totiž neustále něco děje, běžně i několik atraktivních akcí za den, takže kdo o sobě nedá vědět a neinformuje, co nabízí zajímavého, tak ten se může jít se svým podnikáním tak říkajíc klouzat. A lidé jsou dnes vybíraví, to je třeba mít na zřeteli. A není se čemu divit. Vždyť kdo by si nevybíral, když mu všichni nabízejí. Takže jen tak s něčím okoukaným a snadno dostupným už žádného návštěvníka neohromíte. A pokud nikoho neohromíte, tak ho k sobě do podniku ani nepřilákáte.

Dát o sobě vědět

O těchto zásadách máte u vás v baru naprosto jasno a řídíte se jimi do puntíku. Každý týden proto přicházíte s nějakou zajímavou novinkou, a ač se to nezdá, stále je čím překvapovat. Však proto také neváháte jezdit si pro inspiraci do vyhlášených zahraničních podniků. Vždycky si totiž odsud odnesete plno nápadů. A své zákazníky neváháte o všem dopodrobna informovat. K tomu využíváte nejen internet a zasílání pozvánek na emaily hostů, ale také tisk letáků, které rozdáváte lidem ve městě na potkání. A vaše snaha vám přináší ovoce.